Zbog niske zalihe u EU isporuka električnih romobila može kasniti 4-5 dana. molimo za Vaše strpljenje

Kukirin G4 Max vs G2 Master – koji model električnog romobila odabrati 2025?

U sve bogatijoj ponudi električnih romobila u Hrvatskoj, korisnicima često nije lako odlučiti koji model najbolje odgovara njihovim potrebama. Posebno kada su u pitanju romobili iz iste serije – poput Kukirin G4 Max i Kukirin G2 Master – oba s izvrsnim specifikacijama, ali ipak ciljana na nešto različite korisnike. U ovom usporednom članku analiziramo ključne razlike između ova dva modela i pomažemo ti da odlučiš koji je bolji izbor za 2025. godinu.

Performanse i motor

Kada govorimo o sirovoj snazi, oba modela nude respektabilne performanse. Kukirin G2 Master dolazi s dva motora od 1000W, dok G4 Max s dva motora od 1600W, no u stvarnoj vožnji ta razlika nije drastična osim ako redovito ne planiraš voziti uzbrdo ili s većim opterećenjem.

G4 Max bolje podnosi uspon, starta brže i nudi nešto dinamičniji doživljaj. S druge strane, G2 Master je nešto tiši u radu, ima nešto glađe ubrzanje i čini se pogodnijim za stabilnu vožnju na ravnim gradskim rutama.

Autonomija i baterija

Što se tiče dosega, oba modela nude vrlo sličnu autonomiju, u prosjeku do 70-95 kilometara uz optimalne uvjete vožnje. Ipak, G4 Max u praksi ima laganu prednost zbog nešto većeg kapaciteta baterije i bolje optimizacije potrošnje u “Eco” modu. Ako planiraš dulje gradske vožnje bez čestog punjenja, G4 Max bi mogao biti nešto zahvalniji.

Vrijeme punjenja je podjednako – oba modela zahtijevaju između 7 i 9 sati za puni ciklus, što je u skladu sa standardima klase.

Dizajn, dimenzije i ergonomija

G4 Max ima nešto agresivniji dizajn, dok je G2 Master elegantniji i više orijentiran na komfor. G4 Max dolazi s većim prostorom za noge, udobnijim gripovima i širim upravljačem, što ga čini pogodnijim za dulju vožnju ili korisnike većih dimenzija.

Oba modela imaju velike kotače, prednje i stražnje amortizere te odlične kočnice, ali korisnici G4 Max-a češće spominju stabilnost pri većim brzinama. Također, G4 Max dolazi s unaprijeđenim LED osvjetljenjem i dodatnim sigurnosnim detaljima poput reflektirajućih traka i jače signalizacije.

Iskustva korisnika u Hrvatskoj

Korisnici Kukirin G2 Master modela najčešće ističu njegovu snagu i izdržljivost. Savršen je za korisnike koji voze na zahtjevnijim relacijama, uključujući blage uzbrdice i kombinaciju asfaltiranih i neasfaltiranih podloga. Često se koristi i za rekreativne vožnje izvan grada, gdje mu motor i amortizeri dolaze do izražaja.

S druge strane, G4 Max je izrazito hvaljen zbog svoje brutalne snage, tihog rada i dizajna prilagođenog offroad vožnji. Korisnici iz Zagreba, Splita i Osijeka posebno cijene stabilnost pri većim brzinama, kao i pouzdanost u vožnji tijekom dana i noći.

Koji model odabrati?

Ako si osoba koja traži maksimalne performanse, snagu i svestranost – Kukirin G4 Max je bolji izbor. Njegov motor i konstrukcija podnose ozbiljnije uvjete vožnje i odgovaraju korisnicima koji žele “sve u jednom” rješenje, uključujući i off-road mogućnosti.

Ako ti je važnija udobnost, dizajn i svakodnevna gradska vožnja bez previše komplikacija – Kukirin G2 Master je vjerojatno bolji. Pruža stabilnost, dobar doseg i bolje iskustvo u prometu, naročito za one koji tek ulaze u svijet električnih romobila.

Na kraju, oba modela imaju svojih prednosti, a pravi izbor ovisi o tvom stilu vožnje, terenu kojim se krećeš i navikama.